BOSNAN YIU DI KORSOW sa KIKO PETROLIE TA, Y DI UNDA e LA BINI? Y dikon nan ta husele den nos BIDA den tur aplication y rond mundo?

Bon dia mi ruman TUR DIA Mi ta purba di sinja mas ku mi por pa mi kompronde kiko ta pasando ku nos tur ku NOS no ker bisa nada y ta manera nos ta biba den un mundo SENTITIKO y Komputarisa.

Bosnan mester investiga kiko ta e PETROLI ku nan ta jama ” THE BLACK GOO”, ku nan ta husa kontra di nos tur, den differente aplication.

E Video aki lo splika bosnan un bida, PERO no kere mi bosnan mes hasi bosnan huiswerk, y kompronde di kon nan ker pa nan husa PETROLI den nos auto nan tambe, y e bora mentu nan bow di nos terra, pa buska e likido aki ku ta masha masha peligroso mes pa Creation.

 

2 thoughts on “BOSNAN YIU DI KORSOW sa KIKO PETROLIE TA, Y DI UNDA e LA BINI? Y dikon nan ta husele den nos BIDA den tur aplication y rond mundo?

Leave a comment